Bucharest International Airshow 2012


Astăzi, aviatorii militari au sărbătorit Ziua Aviației Române și a Forțelor Aeriene.  Această festivitate s-a desfășurat la București, sub forma unui show aerian incendiar pe Aeroportul Băneasa ,, Bucharest International Airshow 2012”. După ceva timp pierdut din cauza traficului insuportabil, ne-am văzut ajunși  la destinație; oameni cât cuprindea privirea, de la copii în cărucioare până la bătrâni cu cârjă, fotografi, jurnaliști, televiziuni, jandarmi, SMURD etc. Căldura îngrozitoare la care am fost supuși toți cei prezenți acolo, s-a meritat.

Acesta a fost primul spectacol aerian văzut vreodată în viața mea, și mi-a plăcut la nebunie. Aviatorii militari au oferit numerosului public un show de zile mari. Dispăreau în măreția cerului și apăreau brusc de nu știi unde. Zburau chiar deasupra capului nostru și aveai impresia că îndată vor cădea peste tine 😀 Mai mult, am avut posibilitatea de a admira și o expoziție a diferitelor aparate de zbor. Cei care se află în București, mai au  șansa de a trăi niște emoții la maxim și de a vedea o astfel de manifestație, care sunt sigură că va fi la fel de spectaculoasă, duminică, 22.07.2012 .

Și parașutiștii și-au făcut apariția 🙂

Poze de Andrei B.

2 gânduri despre “Bucharest International Airshow 2012

Lasă un comentariu