Am nevoie de răbdare …


Se zice că răbdarea este cheia fericirii. Nu pot să neg, dar nici să afirm această idee. Tot ce știu este că acum am nevoie de răbdare, de multă răbdare.

Răbdare să văd fețele false ale unora.

Răbdare să ascult  toate prostiile.

 Răbdare să simulez că cred toate minciunile.

Răbdare să accept comportamente greu de înțeles.

Răbdare să fac față invidioșilor și egoiștilor .

 Răbdare  să trec  peste momentele dificile din viață.

Răbdare să duc  la bun sfârșit ceea ce am început.

Răbdare să-mi  îndeplinesc  visele.

Dă-mi, Doamne, RĂBDARE!

Sursă foto: trilulilu.ro

4 gânduri despre “Am nevoie de răbdare …

Lasă un răspuns

