Sfârșit !


A venit timpul să scriu și despre asta, despre faptul că aici închei un alt capitol din viața mea: experiența Erasmus. Cu bune sau mai puțin bune, ia sfârșit ceea ce a început acum mai bine de 4 luni. Credeam că nu va mai veni ziua în care îmi voi face bagajele ca să merg acasă. Iată însă, că Dumnezeu mi-a ascultat rugăciunile.

Dacă voi fi întrebată dacă aș mai vrea să fiu vreodată  studentă Erasmus, răspunsul va fi categoric NU. Nu – pentru că sunt prea mari diferențe de atitudine între profesori și studenți, pentru că te aștepți la mult mai mult, iar într-un final rămâi dezamăgit, pentru că prea tare m-am obișnuit la Suceava, acolo unde oamenii sunt prea buni și prea înțelegători.

Dar nici nu regret că viața mi-a oferit această posibilitate.  Datorită acesteia, am realizat multe lucruri de care nu eram conștientă sau poate că nu le  acordam importanța cuvenită, am cunoscut oameni și locuri de care îmi voi aminti cu drag, am învățat lucruri noi care îmi vor fi utile într-un viitor apropiat.

Evident, există și o parte proastă a lucrurilor despre care însă, nu voi spune prea multe. Dar asta este, odată făcută  alegerea, trebuie să suporți și consecințele, indiferent care ar fi ele.

the endApropo, dacă aveți nevoie de un creion mecanic rotring, nu ezitați să accesați următoarea adresă: http://www.gutuie.ro/producatori/rotring/creioane-mecanice-rotring.html

Cel mai bun creion mecanic rotring e doar la un click distanță. Nu ezita să-ți cumperi unul pe măsură🙂

8 gânduri despre “Sfârșit !

  1. We all can learn something every where – at least how we don’t think it should be – these words my father told me when I move from home when I was 16 – I found out he was right…😉

  2. Ai amintirile încă proaspete. Creierul uman este însă setat să reţină, în timp, doar lucrurile plăcute asociate unei perioade sau unei experienţe. Peste ani, aşa îţi vei aminti şi tu de cele 4 luni : reţinând doar ceea ce a fost bun şi frumos.😉

Lasă un răspuns

