Ce seară minunată!


Teatro Petruzzelli este cel mai mare teatru din Bari și al 4-lea ca mărime din Italia. Sâmbăta trecută am avut posibilitatea să merg la un concert de pian susținut de Aldo Ciccolini, un bătrân care la ai săi 84 de ani se descurcă minunat cântând la acest instrument faimos. Recunosc, am fost pentru prima dată într-un teatru și mai ales la un concert de pian. Aproape 2 ore am putut să ascult cum notele se contopeau în sunete plăcute auzului. A fost extraordinar, nemaiauzit și atât de special. Am stat  în loja nr. 4 al etajului 4, de unde am putut admira tot ce este mai frumos în acest teatru. La un moment dat, mă simțeam ca într-un film de epocă: bărbații cu soțiile la braț, sala aproape plină cu oameni în ținute de rigoare, doamnele gătite ca să fie văzute și admirate, loje de culoarea sîngelui, jocul de lumini, totul era așa cum trebuia să fie. Minunată a fost seara de sâmbătă, mai ales în compania unor buni prieteni. Sper ca cât de curând să mai revin aici și la alte spectacole. Mai jos aveți o mostră de aproape 3 minute din concert și câteva poze din interiorul teatrului.

Lasă un răspuns

