ESN Bari


Odată ajunsă în Bari, chiar din ușa aeroportului am fost întâmpinată de niște prieteni, pe care i-am cunoscut prin intermediul unei organizații. Această organizație se numește Erasmus Student Network  sau  mai simplu ESN, care are scopul de a ajuta erasmușii noi veniți în Bari. ESN este alcătuit dintr-un grup de oameni care depun toate forțele necesare pentru ca noi să ne simțim bine aici pe parcursul unui semestru sau chiar două. Tot datoriă lor, chiar din prima mea zi în Bari, am avut posibilitatea să fac o călătorie cu barca pe mare împreună cu alți studenți, lucru, care sunt sigură că nu l-aș fi făcut ca un simplu student Erasmus. În a doua parte a zilei, am mers și am vizitat orașul vechi cu multe clădiri impunătoare și de istorii pline. Mâine mergem la farul din Bari, care are 66 de metri înălțime și 380 de scări.  Duminică avem programată o altă excursie la Matera, un loc care doar din poze privindu-l, mi se pare fabulos. P.S. aici a fost filmată pelicula The Passion of the Christ.  Pe lângă toate aceste deplasări, ESN organizează și petreceri în diverse localuri din Bari, în care avem reduceri datorită cardului ESN. Chiar de la primele interacțiuni cu membrii grupului, mi-am putut da seama și acum confirm acest lucru, că această organizație este unica din Bari care are grijă de studenții Erasmus în adevăratul sens al cuvântului.

Din punctul meu de vedere, eu cred că chiar se merită să faci parte dintr-o astfel de echipă, pentru că vei avea doar de câștigat, pe lângă prieteni,  și multe amintiri frumoase.

Profitați de cel mai tare circuit turistic oferit de ofertă circuit turistic în cele mai hot destinații ale momentului.

Lasă un răspuns

