Astăzi începe Vocea României


Astăzi, începe marea nebunie la Pro TV, adică începe Vocea României. Acest show revine pe micile ecrane care, fără îndoială, va avea un succes mult mai mare decât sezonul precedent.

Eu abia aștept să văd prima ediție din acest sezon. De ce? Pentru că începuturile sunt fabuloase, aproape întotdeauna pline de surprize, iar mie îmi plac surprizele.  Mai mult, vreau să văd dacă chiar de la început voi avea favoriți printre concurenți! Această emisiune-concurs, mă va motiva să mai deschid tv-ul din când în când, pentru că în ultimul timp fac acest lucru din ce în ce mai rar. Ce apreciez eu cel mai mult la Vocea României este faptul că aici nu contează vârsta, meseria sau aspectul fizic. Vocea este singurul lucru care le poate aduce faima concurenților înscriși în concurs. Rezultatele sezonului trecut au coincis și cu preferințele mele, nu în zadar și acum ascult Ștefan Stan – You  Give  Me  Love. Sper ca și de această dată, deciziile juraților să nu (mă) dezamăgească. Până la acest moment  mi-a plăcut absolut totul ce ține de acest show, începând cu decorul, luminile, juriul și nu în ultimul rând, prezentatorul.

Vă recomand tuturor să priviți acest concurs, pentru că doar în acest mod veți avea posibilitatea să cunoașteți oameni cu adevărat talentați, cu voci deosebite care pot face un show de zile mari, cu momente dintre cele mai frumoase care țin publicul cu sufletul la gură până la sfârșit; la urma urmei este un mod plăcut de ați petrece timpul frumos împreună cu prietenii sau familia. Deci, nu ratați prima ediție din acest sezon!

2 gânduri despre “Astăzi începe Vocea României

Lasă un răspuns

