Nu aș putea trăi fără …


V-ați pus vreodată întrebarea care ar fi lucrurile sau oamenii fără de care nu ați putea trăi?Eu m-am gândit serios la acest subiect și am ajuns la concluzia că nu pot să renunț nici măcar la periuța mea de dinți😀.Ei bine, nici chiar așa, dar totuși, există mai multe chestii care îmi sunt foarte dragi sufletului, care mă bucură, care îmi trezesc emoții și în care mă regăsesc.

Prin urmare, NU AȘ PUTEA TRĂI FĂRĂ:

    •  Familie
    • Dragoste
    • Prieteni
    • Căldură
    • Lumină
    • Soare
    • Flori
    • Muzică
    • Telefon
    • Internet
    • Natură
    • Cărți
    • Filme
    • Fructe
    • Ciocolate
    • Țara în care m-am născut-Republica Moldova, și mai ales, orașul-Sîngerei

Tu fără ce nu ai putea trăi?

5 gânduri despre “Nu aș putea trăi fără …

  1. ooo, eu n-aș reuși să trăiesc fară persoanele dragi mie! Pentru mine asta e cel mai important! În genere nu cred că aș putea să mă lipsesc de ceva ce am la moment!🙂

Lasă un răspuns

