TOP 10 [mai]


În cele ce urmează, am să postez TOP 10 al lunei mai, așa cum am menționat cu 4 săptămâni în urmă și am să încerc să mă țin de cuvânt.Deci, piesele ascultate în această lună, mai noi și mai puțin noi sunt:

  1. Havana Brown-We Run The Night
  2. Anna Grace-Let The Feelings Go
  3. Kaiia feat Manilla Maniacs-Crazy Love
  4. Kristine W-Feel What You Want(Bingo Players Remix)
  5. WTF!-Da Bop
  6. Room 5 feat Oliver Cheatham-Make Luv
  7. Serge Devante- True Faith
  8. The Cube Guys & Luciana-Jump 
  9. Inna-Tu și Eu
  10. Loreen-Euphoria

Ultima, fără îndoială, nu trebuia să lipsească din play-list(știți voi de ce).Aștept și sugestiile voastre:ce piese îmi propuneți să ascult în iunie?

Lasă un răspuns

