NU ASCUNDEȚI CORUPȚIA!


Ce credeți voi că am făcut eu în acest sfârșit de zi?Apoi să știți că am participat la o discuție foarte interesantă, la care au participat atât studenți din cadrul Universității          ,, Ștefan cel Mare” din Suceava, reprezentanți ai organizațiilor GIRB și ASUS, cât și  invitații speciali din București — directorul Institutului ,,Eudoxiu Hurmuzachi”, Cristi Dumitru, Bogdan Gavrilă volunteer la CRSC Europe  și preşedinta Alianţei Naţionale a Organizaţiilor Studenţeşti din România (ANOSR), Dana Alexe.Cu mici ezitări la început și din cauza timpului ploios de afară, nu prea aveam chef să vin la facultate(aici  a avut loc  conferința).Însă acum mă bucur că am putut fi alături de acești oameni cu care am putut discuta liber despre transparența decizională în universități.Discuția a luat amploare chiar din primele minute și s-a dovedit a fi foarte captivantă pentru cei prezenți.Am discutat despre chestii cu care ne confruntăm zilnic, dacă nu toți, atunci cel puțin o parte dintre noi.Cele mai abordate subiecte au fost cele despre nerespectarea drepturilor studenților, despre cazurile în care suntem nedreptățiți sau despre faptul că nu ni se acordă atenția cuvenită.Mai mult, dacă și tu ești unul dintre acei care s-au confruntat cu vreuna din situațiile enunțate, accesează  http://student.romaniacurata.ro/ și povestește acest lucru unei comunități, care are ca obiectiv creșterea gradului de activism civic prin promovarea bunei guvernări în rândurile tinerei generații.Mai multe detalii despre acest proiect, veți găsi pe adresa sus menționată.În concluzie, mi-am petrecut timpul și util, și plăcut alături de oameni care au avut cu adevărat ce zice.Iar la final, îmi permit să reiau ideea tratată astăzi la această întâlnire:

NU ASCUNDEȚI CORUPȚIA!

Corupția nu este un rău necesar!

Tinerii o pot învinge!

Important e să găsim împreună instrumentele necesare!

Un gând despre “NU ASCUNDEȚI CORUPȚIA!

Lasă un răspuns

