Marea finală la ROMÂNII AU TALENT, sezonul 2


După mine, ROMÂNII AU TALENT este cel mai tare show românesc   din toate timpurile .Dacă primul sezon l-am urmărit mai răruț, la al doilea, m-am pus serios pe treabă😀.Au fost momente mai mult sau mai puțin interesante, dar toate mi-au stârnit curiozitatea și nu m-au lăsat să plec din fața televizorului.Pe 11 mai 2012 e marea finală și o aștept  cu sufletul la gură.Aștept să văd cine va fi MARELE câștigător al acestui sezon.Toți cei care au ajuns până aici, și-au meritat cu adevărat locul.Acum, însă, depinde de decizia  atât a juriului cât  și a telespectatorilor  cine va primi marele premiu.Și ca să-mi dau și eu cu părerea, pot să vă zic numele echipei mele favorite: No Limit.Cred că ei merită mai mult ca oricine să câștige marele premiu.Alte detalii nu mai dau.Iar dacă vreți să știți între cine se va da lupta de vineri seara, poftiți o listă:

  1. ASET CREW
  2. Loredana si Cristian Fieraru
  3. X-treme Brothers
  4. Razvan Alexe (Krem)
  5. Cristian Leana
  6. Lil Motion
  7. Cristian Gog
  8. Vasile Godja
  9. Mihai Petraiche
  10. Radu Ionescu
  11. Trio Zamfirescu
  12. Gigel Frone
  13. No Limit
  14. Oana Lianu
  15. BarSession    

Dar voi aveți vreun favorit? Dacă da, atunci care este acesta?

Lasă un răspuns

