TOP 10 [aprilie]


Muzica este cea care mă inspiră și cea care mă liniștește, indiferent de genul ei.Când vreau să evadez pentru o clipă din această realitate dură, doar îmi pun căștile în urechi, iar asta îmi este de ajuns.Zi de zi aud noi și noi melodii, mai bune și mai puțin bune.Astăzi mi-a venit o idee:la finele fiecărei luni, am să fac un TOP 10  al celor mai ascultate piese de mine.Iar astăzi, 1 mai, voi posta primul TOP 10.

  1. Radio Killer – Calling You
  2. David Guetta – Turn Me On ft. Nicki Minaj
  3. Smiley – Dead Man Walking
  4. Giulia – Vorbe Goale
  5. Keri Hilson – Freedom Ride
  6. Mishelle – It Feels So Good
  7. Gotye – Somebody That I Used To Know
  8. Aura Dione – Friends ft. Rock Mafia
  9. Tom Boxer – Voulez Vous
  10. Madonna – Girl Gone Wild

Iar acum, mi-ar plăcea să aflu  care a fost TOP 10 al tău pentru această lună?

2 gânduri despre “TOP 10 [aprilie]

Lasă un răspuns

