Narcise


Îmi plac florile, indiferent de mărime, indiferent de culoare sau miros.Pur și simplu le ador.Pot sta ore în șir delectându-mă cu frumusețea și splendoarea lor.Și recunosc, ele  sunt cea mai mare slăbiciune a mea.Fie că sunt albe, fie că sunt de altă culoare, toate îmi sunt dragi sufletului.Cum zice un proverb chinezesc ,, Diferite flori sunt plăcute de diferiți oameni.’’

Fiecare din ele are farmecul său, are  acel ceva  care să te ademenească și  să te motiveze ca să o placi.Cred că fiecare dintre noi  are una sau poate chiar mai multe flori preferate.Nu pot să zic că eu nu am: în fiecare zi câte una – cea care îmi surprinde prima privirea🙂 Azi, spre exemplu, narcisele au fost cele care au ,,avut prioritate’’ , ca să zic așa, și anume narcisele albe.Mi-au  atras atenția  anume prin prezența lor în grădina mea, prin mireasma îmbietătoare care o emană mereu, oferind, în același timp, un aer mai vesel  și mai proaspăt  grădinii mele.Care înflorite, care abia  se ivesc, narcisele stau  mândre, una lângă alta, așteptând parcă să fie admirate și apreciate.Eu am făcut-o pentru această zi.Am făcut și câteva poze  ca să vă puteți da seama cât de frumoase sunt:

 

Dacă încă îți dorești roboți transformes, nu rata șansa achiziționându-i de pe acest site specializat în aceste tipuri de jucării.

Recomand cu mare drag și figurine transformers  care tot se găsesc pe acest site, de unde le puteți comanda fără prea mare efort.

4 gânduri despre “Narcise

Lasă un răspuns

