Bijuteriile României


 Suceava.Duminică, 25 martie.Ora 18:18.Stau la masa mea.Soarele îmi bate în față.Afară e cald, sunt 19 grade Celsius.Anume această căldură m-a inspirat să mai scriu ceva pe blog🙂.În această după amiază vreau să vă luminez chipurile, poate și sufletele cu câteva poze făcute recent într-o mică călătorie pe care am avut-o zilele trecute. Am vizitat cele mai frumoase mănăstiri din ținuturile Bucovinei:Moldovița, Sucevița și Voroneț.Am avut și un ghid pe măsură care  să ne ofere informații mai interesante cu privire la aceste mănăstiri decât cele pe care le cunoșteam deja.Cu toate că această excursie nu era  una planificată, a fost foarte binevenită pentru noi:în primul rând pentru că este Postul Mare și în al doilea rând, pentru că așa mai descopăr locurile de basm din România.Și nu în zadar zic de basm, pentru că odată pomenită acolo, m-am îndrăgostit de ele.Atâta liniște, atâta pace, atâta frumusețe…Este ceva nemaipomenit, de nedescris, sublim!Vă îndemn să faceți și voi o mică escapadă din rutina de zi cu zi pentru a contempla veritabilele  ,,bijuterii’’ ale României! 

Mănăstirea Moldovița

Mănăstirea Moldovița

Mănăstirea Moldovița

Mănăstirea Sucevița

Mănăstirea Sucevița

Mănăstirea Sucevița

Mănăstirea Voroneț

Mănăstirea Voroneț

Mănăstirea Voroneț

2 gânduri despre “Bijuteriile României

Lasă un răspuns

