Boțulea


     Mă cuprinde un dor nemărginit de casă, de oamenii dragi care mă așteaptă acolo, dar mai ales de scumpa și iubita mea surioară, cea mai mică și cea mai alintată.Ea este boțul meu de aur ( de asta îi și zic ,,BOȚULEA’’😀 ) , doza  mea de dispoziție zilnică și omulețul cel mai important din viața mea.Abia aștept să ajung seara  în cameră ca să o văd pe ea dincolo de ecran, zâmbindu-mi și povestindu-mi cum i-a decurs ziua.Este momentul cel mai așteptat al zilei.Iar când sunt cu ea împreună,  uit de toate grijile și mă dedic în întregime ei:îi ascult glumele, îi ascult istorioarele de la grădiniță și poeziile noi învățate, îi privesc cu un interes deosebit noii pași de dans învățați, îmi acceptă miile de pupuri pe care i le dau(sau i le fur😀 ).Noroc mare peste cei care au parte de așa ceva.Iar pentru cei care mai cred inoportună  nașterea unei surioare sau a unui frățior la o diferență de +-15 ani(ca în cazul meu), le zic că nu știu ce pierd😀.Așadar, dragii mei, invidiați-mă😀 .

Aceasta e BOȚULEA mea😛



Lasă un răspuns

