Ultima zi de iarnă!


     29 februarie-ziua  care vine o dată la 4 ani.Iată de ce pentru unii , această dată are o semnificație deosebită , iar pentru  cei mai mulți dintre noi  este doar  o simplă zi.Însă nu aș putea zice că pentru mine  nu ar avea o oarecare importanță acest 29 februarie.În primul rând, este ultima zi de iarnă sau cel puțin așa ar trebui  să fie,dar  raportându-ne la ceea ce se petrece  afară,nu pare. Odată cu aceasta,vine și primăvara,mult așteptata primăvară.Dar trebuie să mai răbdăm un pic până când ea își va arăta adevărata față😀 Și totuși,stau și mă gândesc la iarna care a luat sfârșit!Decembrie,ianuarie și februarie-3 luni în care am realizat câte ceva,mai mult sau mai puțin:

  • am început cu stagiul de practică la Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră USV
  • am finisat,după care am prezentat proiectul ,,La Bunica’’
  • am încheiat cu bine sesiunea de 12 examene+colocvii în total
  • am petrecut o săptămână minunată de vacanță acăsuță :X
  • mi-am făcut un blog😀
  • am citit ZAHIR de Paulo Coelho
  • am călătorit cu trenul,că tot demult vroiam să fac asta😀
  • am dăruit cât mai multe zâmbete posibile celor dragi
  • am făcut fericite multe persoane doar prin simpla mea prezență😛

     Toate acestea și mai multe chiar,le-am reușit în această iarnă.Totuși cred că ar fi mai multe lucruri pe care aș fi vrut să le fac,dar nu am avut timp:să merg la pârtie,să fac o babă de zăpadă cu Biencuța mea,să ajung la munte,să mă dau cu patinele,să stau de vorbă cu părinții mei….În fine,la unele dintre aceste lucruri pot să revin și mai târziu.Acum e vremea ,însă, să  reflectăm la ziua de mâine,și anume la 1 MARTIE.Dacă eram acasă,stăteam acum și mă gândeam cui să ofer mâine mărțișoare,căci așa se obișnuiește în această zi,fiind un simbol al primăverii și al dragostei .Dar acum,aflându-mă departe de casă,nu pot să fac acest lucru:nu că nu aș vrea,dar nu cred că merită cineva🙂

    Dar voi,v-ați gândit cui să dăruiți mâine mărțișoare?😀

Lasă un răspuns

