„La Bunica”


Cu toate că a trecut ceva timp de atunci, țin să vă împărtășesc câte ceva din experiența de care am avut parte semestrul trecut.De ce ,,La Bunica”?Justificarea este simplă:acesta a fost numele proiectului la care am lucrat timp de un semestru cu o echipă excepțională. 28 ianuarie   a fost marea zi:ziua în care am prezentat acest proiect  profesorului și colegilor noștri.Trebuie să recunosc că am lucrat  din greu la el,de aceea am și primit felicitările de rigoare.Și toate acestea s-au datorat efortului depus pe parcursul acestei perioade.Dar nu,nu vreau să vorbesc despre faptul că ne întâlneam foarte des, ori de câte ori cineva din noi avea o oră sau două libere,că nimeni nu lipsea de la nici o ședință,că am consumat multă răbdare și energie sau că stăteam până seara târziu ca să ducem la bun sfârșit ceea ce ne-am propus.Vreau doar să știți că inițial nu realizam faptul că alături de acești colegi am să-mi petrec timpul atât de frumos.A fost mult mai mult decât lucru în echipă.Chiar dacă  a fost un pic cam dificil,alături de Paula,Nicoleta,Tatiana și Lucian,totul părea mai ușor de realizat.Împreună cu  ei am petrecut clipe frumoase.Au fost momente  când râdeam,au fost momente când ne stresam,însă doar așa am putut să descopăr și alte laturi a personalității lor.În acest caz ,beneficiul lucrului în echipă  ,nu a  constat  numai  în dobândirea de noi cunștințe ,dar și  în faptul că am cunoscut mai bine oamenii care mă înconjoară,despre care poate,la început,aveam o altă părere și care ,de altfel,s-a modificat pe parcurs. Iar pe viitor mi-aș mai dori să lucrez alături de ei.A fost o mare plăcere să îi am ca colegi de echipă și nu regret pentru nici o clipă timpul petrecut cu ei!

Un gând despre “„La Bunica”

Lasă un răspuns

