Din seria ,,Ce filme privesc”


Aseară,am privit un film excepțional,și asta la recomandarea lui de către Rodica(fata asta are preferințe bune în materie de filme,și nu numai😀 ).Nu am să dau  prea multe detalii despre el,dar  destule ca să vă intrig și ca să îl priviți și voi.Ceea ce am observat eu la această peliculă,a fost faptul că din nou s-a pus accentul pe neîncrederea și neînțelegerea  dintr-un cuplu cu 2 copii,care a avut de suferit  consecințe tragice în urma înfierii unui al 3-lea ,,copil”.Cu toate că ideea filmului se repetă,acesta mi-a atras atenția chiar din primele minute,iar finalul l-am așteptat cu sufletul la gură.Vă îndemn să urmăriți filmul ,,Orphan”,dacă nu ați facut-o până acum,fiindcă nu veți regreta😉

Lasă un răspuns

